Naročanje

1. KAKO NAJ ODDAM NAROČILO?

Na spletni strani www.zaplanet.si izbereš želeni izdelek in klikneš na povezavo “Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želiš nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo “Nadaljuj z nakupovanjem” in se vrne nazaj na spletno trgovino.

Če želiš zaključiti nakup, klikni povezavo “Nadaljuj na blagajno oz. Kupite sedaj!” in sistem te pripelje na blagajno nakupa oz. na zaključek nakupa.

Posredovati je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov ulice, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Ko pregledaš posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki si ga izbral/a in vsebino nakupovalne košarice, potrdiš naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«.

Z oddajo spletnega naročila se strinjaš z izbiro načina plačila in s splošnimi pogoji poslovanja ter načinom dostave računa ( e-račun ali v fizični obliki).

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst, ki potrjuje oddano naročilo in izpiše številko oddanega naročila.

2. NE VEM ALI SE ODDAL/A NAROČILO? KJE LAHKO TO PREVERIM?

Po oddaji naročila prejmeš obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu članu pa so tudi na spletni trgovini www.zaplanet.si dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

3. ALI SE JE ZA ODDAJO NAROČILA POTREBNO REGISTRIRATI?

Ne. Za oddajo naročila izdelkov lahko opraviš nakup brez registracije.

4. NE ZNAM NAROČITI PREKO SPLETNE TRGOVINE. LAHKO ODDAM NAROČILO PREKO E-MAILA?

Seveda. Lahko nam pošljete sporočilo na skupaj@zaplanet.si. Z veseljem vam bomo pomagali in skupaj izvedli naročilo.

5. DOBIL/A SEM KODO ZA POPUST. KAKO JO UPORABIM?

Super. Izbrane želene izdelke daj v košarico. V košarici ali na blagajni vpiši kodo za popust v polje »Kupon«. S klikom na gumb » Unovči kupon «, kupon začne veljati. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Vrednost kode za popust se avtomatsko odšteje od cene naročila in ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Koda je vedno časovno omejena.

6. RABIL/A BI DODATNE INFORMACIJE PRED NAKUPOM?

Vedno smo vam dosegljivi za vsa dodatna vprašanja preko elektronske pošte skupaj@zaplanet.si .

Načini plačila

1. KAKO PAKET PLAČAM?
  1. Spletna trgovina www.zaplanet.si omogoča naslednje načine plačila:
    • plačilo z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi dostavna služba GLS)
    • plačilo s kreditnimi karticami
    • plačilo po predračunu (UPN nalogu) in sicer z nakazilom na račun podjetja

    4Planet, Klavdija Kovač s.p., Mavčiče 11, 4211 Mavčiče, TRR: SI56 0510 0801 6275 913

2. KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA?
  • Brezplačna poštnina za nakupe nad 60,00€.
  • Vrednost naročila od 35,00 € do 59,99 € znaša poštnina 2,90 €.
  • Vrednost naročila do 34,99 € znaša poštnina 3,90 €.

Pred zaključkom naročila, se poštnina ob naročilu samodejno prišteje.

Cene veljajo za dostavo pošiljk v Sloveniji, za dostavo v ostale države, nam pošljite povpraševanje na skupaj@zaplanet.si .

Dostava

1. KDAJ DOBIM PAKET?

Naročeni izdelki bodo odposlani in tudi dostavljeni v roku 1-5 delovnih dni. Ob petkih ne pošiljamo paketov. Dostavna služba ti bo poslala SMS ali e-pošto in te obvestila o približnem času dostave, dostavljavec pa te bo pred samo dostavo še poklical na telefonsko številko, navedeno ob naročilu.

2. KDAJ DOBIM PAKET, ČE PLAČAM PO PREDRAČUNU?

V primeru plačila po predračunu (UPN nalogu) se paket odpremi, ko plačilo prispe na račun podjetja. Po prejemu plačila začne teči rok dostave.

3. KDO DOSTAVI PAKET?

Za vse naše paketi dostavlja dostavna služba GLS.

4. ALI MORAM PO POVZETJU PLAČATI ŠE KAK DRUGI STROŠEK?

Pri dostavi z dostavno službo GLS ne plačaš dodatnih stroškov obdelave naročila, ampak samo znesek, za katerega si opravil naročilo.

5. V ČASU DOSTAVE PAKETA ME NI BILO DOMA? KAJ PA ZDAJ?

Če ob dostavi nisi bil/a dosegljiv/a, ti bo kurir iz dostavne službe pustil obvestilo, da je skušal vročiti paket in sporočil nov datum dostave paketa ali pa te bo poklical, da se dogovorita za točen čas in način prevzema.

V primeru, da te v dopoldanskem času ni doma, naroči dostavo na drug naslov oz. v službo. Službeni naslov lahko vpišeš že v svoji spletni košarici ali pa sporočiš GLS  na dan pripravljenega paketa do polnoči preko portala Mojpaket.eu ob tvojem naročilu storitve GLS FlexDeliveryService.

6 INFORMACIJA O DODATNIH STROŠKIH PRI PREVZEMU PAKETA V POSLOVALNICAH PETROL

S 1.4.2019 bo PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

V kolikor bo paket prevzet na bencinskem servisu PETROL, želi GLS povrniti vsaj del ali še malo več tega dodatnega zneska in so pripravili dobropise v vrednosti 1,00 € v obliki kode za popust pri pošiljanju paketov za vsak paket, ki bo prevzet na PETROL-u. Koda za popust je GLS številka paketa. Potrošnik jo vpiše v GLS spletni trgovini: Posljipaket.si. Koda je veljavna za eno naročilo v roku enega meseca.

Vračila

1. KAKO LAHKO IZDELKE VRNEM?

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličeš.

Potrošnik naročenega blaga na www.zaplanet.si ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči pisno na elektronski naslov skupaj@zaplanet.si , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket).

V primeru, da je bilo blago že plačano, bo trgovina znesek računa nakazala na kupčev TRR, zato naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj. Obrazec je potrebno v celoti izpolniti in priložiti v paket skupaj z izdelki, ki jih kupec želi vrniti.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe podjetju vrniti izdelke. Potrošnik izdelke vrne na naslov: 4Planet, spletna trgovina in svetovanje, Klavdija Kovač s.p., Mavčiče 11, 4211 Mavčiče. Priporočamo, da potrošnik vrne blago v priporočeni pošiljki.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelki za osebno nego se ne smejo odpirati, saj po odprtju začne teči rok trajanja izdelka!

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik mora v primeru odstopa od pogodbe blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter z vsemi dodatki, s katerimi je blago prejel. Embalaža ne sme biti odprta na način, ki povzroči, da je poškodovana, odstranjena ali spremenjena. Vrnjeno blago mora biti opremljeno z vsemi elementi pakiranja in zaščite vsebine, kot jih je namestil proizvajalec, v stanju, ko ga je namestil prodajalec.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Po prejemu blaga na naslovu podjetja 4Planet, Klavdija Kovač s.p. ter ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. V kolikor je izdelek v tem roku bil že uporabljen, vračilo izdelka ni mogoče.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema paketa in obrazca o odstopu od pogodbe. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupca izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na skupaj@zaplanet.si . Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

2. KDAJ DOBIM NAKAZANO VRAČILO DENARJA, KO SEM IZDELKE VRNIL/A?

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema paketa in obrazca o odstopu od pogodbe. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila  izvede izključno z nakazilom na vaš transakcijski račun.