SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Želimo, da se ob našem obisku spletne trgovine počutite dobro, zadovoljno in predvsem varno.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Za Planet www.zaplanet.si (v nadaljevanju trgovina) določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov, ki jo upravlja podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p. (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji spletne trgovine Za Planet www.zaplanet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), UREDBO (EU) 2016/679 evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 (Splošna uredba o varstvu podatkov), z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZKom-1).

Podatki o podjetju, ki upravlja spletno trgovino Za Planet www.zaplanet.si :

4Planet, spletna trgovina in svetovanje, Klavdija Kovač s.p.

Mavčiče 11

4211 Mavčiče

Davčna številka: SI86110314

Matična številka: 8270929000

TRR: IBAN SI56 0510 0801 6275 913 odprt pri Abanka d.d.

E-mail: skupaj@zaplanet.si

AVTORSKE PRAVICE PODJETJA

Vse vsebine, objavljene na www.zaplanet.si so last podjetja 4Planet, Klavdija Kovač s.p., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja 4Planet, Klavdija Kovač s.p., se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

STRINJANJE S POGOJI POSLOVANJA

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih na spletni strani www.zaplanet.si , spletni trgovini podjetja 4Planet, Klavdija Kovač s.p. . Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

VRSTE UPORABNIKOV IN NAKUP

V spletni trgovini www.zaplanet.si lahko kupec opravi nakup kot registrirani član ali kot gost.

Gost za uspešno izvedbo naročila ne potrebuje registracije, a obvezno pa je potrebno vpisati vse zahtevane podatke za uspešno izvedbo naročila.

Za registracijo v spletni trgovini pridobi gost uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Če želi uporabnik kadarkoli spremeniti naslov elektronske pošte, geslo ali osebne podatke, lahko to uredi v svojem uporabniškem profilu.

Spletna trgovina www.zaplanet.si deluje 24ur na dan, vse dni v tednu. Kupec ima kadarkoli možnost, da si izbere in naroči izdelke, ter z končno potrditvijo naročilo odda. Kupec prejme na elektronski naslov, ki ga je vpisal pri naročilu, obvestilo/naročilo o kupljenih izdelkih.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina www.zaplanet.si  se zavezuje, da bo kupcu zagotovila naslednje informacije:

  • Identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, davčno številko, matično številko)
  • Kontaktne podatke, ki omogočajo uporabniku hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • Dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • Pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • Način plačila in dostave,
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.zaplanet.si ažurirajo in spreminjajo. Vse cene so v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Spletna trgovina www.zaplanet.si si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Navedene cene izdelkov v spletni trgovini so enake za registrirane člane kot tudi za goste, ki želijo opraviti hitri nakup in sem jim pred nakupom ni potrebno registrirati. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

NAROČILO IN CENE

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino www.zaplanet.si in kupcem je sklenjena v trenutku ko trgovina www.zaplanet.si  kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo enako tako za spletno trgovino Za Planet kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Akcijske ponudbe v spletni trgovini www.zaplanet.si (kot popusti, darilni paketi, darila ipd.) so jasno izpostavljene. Vsaka izmed ugodnosti se upošteva pri končnem znesku nakupa. Popusti se ne seštevajo.

NAČIN PLAČILA

Spletna trgovina www.zaplanet.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi dostavna služba GLS)
  • plačilo po predračunu (UPN nalogu) in sicer z nakazilom na račun podjetja

(4Planet, Klavdija Kovač s.p., Mavčiče 11, 4211 Mavčiče, TRR: SI56 0510 0801 6275 913)

Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani in dostavljeni v roku 2-6 delovnih dni. Ob prevzemu pošiljke mora kupec dostavljavcu plačati naročeno blago in poštnino. Če je stranka izvršila plačilo po predračunu, potem ne plača ničesar dostavljavcu.

DOSTAVA

Vsa naročila bodo dostavljena s strani dostavne službe GLS.

Strošek dostave je 3,90 eur, za naročila do 59,99 eur. Naročila, ki bodo presegala vrednost 60,00 eur brez dodane poštnine, so stroški pakiranja in poštnine brezplačni. Pred zaključkom naročila, se poštnina ob naročilu samodejno prišteje.

Cene veljajo za dostavo pošiljk v Sloveniji, za dostavo v ostale države, nam pošljite povpraševanje na skupaj@zaplanet.si .

V primeru plačila po predračunu (UPN nalogu) se paket odpremi, ko plačilo prispe na račun podjetja. Po prejemu plačila začne teči rok dostave.

Pogoji in stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Pri dostavi z dostavno službo GLS ne plačate dodatnih stroškov obdelave naročila, ampak samo znesek, za katerega ste opravili naročilo.

Dostavni čas je 2-5 delovnih dni od dneva naročila.

En dan pred dostavo paketa prejme kupec s strani dostavne službe GLS elektronsko pošto, zgodnje obveščanje prejemnikov paketov o dostavi po e-pošti ali SMS-sporočilu in veliko možnosti dostave za prejemnike, ki so na voljo že pred prvim poskusom dostave.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, bo spletna trgovina obvestila kupca po elektronski pošti ali po telefonu v treh delovnih dneh od prejetja naročila.

Za vse informacije smo vam z veseljem na voljo na skupaj@zaplanet.si

IZDAJA RAČUNA

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti, odvisno od posamezne akcije, pri nakupu na spletni trgovini www.zaplanet.si . Aktivna koda se nahaja na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izbrane želene izdelke dajte v košarico
  • V košarici ali na blagajni vpišete kodo za popust v polje »Kupon«. S klikom na gumb » Unovči kupon «, kupon začne veljati.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust
  • Vrednost kode za popust se avtomatsko odšteje od cene naročila in ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati

POSTOPEK NAKUPA

1. Izbira izdelka

Na spletni strani www.zaplanet.si izberete želeni izdelek in kliknete na povezavo “Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo “Nadaljuj z nakupovanjem” in se vrnete nazaj na spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo “Nadaljuj na blagajno oz. Kupite sedaj!” in sistem vas pripelje na blagajno nakupa oz. na zaključek nakupa.

2.Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.zaplanet.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih med brskanjem po spletni trgovini dodate v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono košarice in ikona križca.

3.Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.

Vnesi kodo kupona, v kolikor imate veljaven kupon za popust, jo vpišete v ustrezno polje in kliknete gumb unovči kupon.

4.Podatki za račun in dostavo

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov ulice, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

5.Način in strošek dostave

Naročene izdelke dostavlja dostavna služba GLS. Strošek dostave je odvisen od vrednosti nakupa.

6.Načini plačila

Izbira se lahko med dvema načina plačila: Plačilo po povzetju ali Plačilo po predračunu.

7.Sporočilo

Uporabnik lahko napiše dodatno sporočilo spletni trgovini.

8.Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek pakiranja in poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Prikazani so tudi podatki o naslovu in načinu dostave.

9.Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«.

Z oddajo spletnega naročila se strinjate z izbiro načina plačila in s splošnimi pogoji poslovanja.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst, ki potrjuje oddano naročilo in izpiše številko oddanega naročila.

10.Preklic naročila

Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. 4Planet, Klavdija Kovač s.p. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisani e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu.

11.Odpošiljanje

4Planet, Klavdija Kovač s.p. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago skupaj z dostavno službo GLS.

12.Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov skupaj@zaplanet.si  pa pošlje zahtevek za preklic naročila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu članu so na spletni trgovini www.zaplanet.si dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Spletna trgovina www.zaplanet.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno številko.

Pri dobavi izdelkov, ki niso na zalogi v spletni trgovini www.zaplanet.si , je trgovina izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in tudi na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek. V tem primeru bo kupec sproti obveščen preko elektronske pošte o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. V kolikor je dobavna doba dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na naš elektronski naslov skupaj@zaplanet.si . Izdelek bo tako odstranjen iz naročila in kupcu povrnjena morebitna že vplačana sredstva. Ostali izdelki iz naročila pa bodo po izbiri kupca dostavljeni ali pa bo naročilo v celoti stornirano.

4Planet, Klavdija Kovač s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave izdelkov, ki jih spletna trgovina www.zaplanet.si nima na zalogi.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.

Potrošnik naročenega blaga na www.zaplanet.si ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči pisno na elektronski naslov skupaj@zaplanet.si , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket).

V primeru, da je bilo blago že plačano, bo trgovina znesek računa nakazala na kupčev TRR, zato naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj. Obrazec je potrebno v celoti izpolniti in priložiti v paket skupaj z izdelki, ki jih kupec želi vrniti.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe podjetju vrniti izdelke. Potrošnik izdelke vrne na naslov: 4Planet, spletna trgovina in svetovanje, Klavdija Kovač s.p., Mavčiče 11, 4211 Mavčiče. Priporočamo, da potrošnik vrne blago v priporočeni pošiljki.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelki za osebno nego se ne smejo odpirati, saj po odprtju začne teči rok trajanja izdelka!

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Po prejemu blaga na naslovu podjetja 4Planet, Klavdija Kovač s.p. ter ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. V kolikor je izdelek v tem roku bil že uporabljen, vračilo izdelka ni mogoče.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema paketa in obrazca o odstopu od pogodbe. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupca  izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na skupaj@zaplanet.si . Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na skupaj@zaplanet.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik Podjetju 4Planet, Klavdija Kovač s.p. v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

ODGOVORNOST

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p. ne odgovarja.

Podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p., ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.zaplanet.si , morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p., si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p.. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov skupaj@zaplanet.si . Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Podjetje 4Planet, Klavdija Kovač s.p. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.